بلاگ

فرش بافی

بیشتر فرش های ماشینی موجود در بازار فرش ایران ، توسط جدیدترین دستگاه های شرکت شونهر آلمان و شرکت وندویل بلژیک بافته می شوند که این دو شرکت جزء بهترین تولید کنندگان دستگاه های قالی بافی و بهترین ماشین آلات فرش ماشینی در جهان هستند .

همانطور که می دانید فرش بافته شده توسط دستگاه فرش بافی شونهر ( فرش شونهر ) از مرغوبیت بالایی برخوردار است و بیشتر افراد در خرید فرش ماشینی سراغ فرش شونهر می روند . در این مقاله شما عزیزان را با بهترین دستگاه های بافندگی و ماشین های بافت فرش و همچنین انواع دستگاه های تولید فرش آشنا می کنیم . با ادامه مطالب همراه شوید.

 

آلمان و بلژیک با دو برند شونهر و وندِویل دو کشور اصلی تولیدکننده ماشین آلات فرش بافی در دنیا می باشند . بیشتر ماشین‌آلاتی که برای تولید فرش ماشینی در ایران به کار می‌روند ، جزء برترین های دنیا هستند و برای تولید فرش درجه یک فعالیت دارند . ایرانیان با وارد کردن تکنولوژی روز دنیا سعی در تولید بهترین فرش ماشینی دارند . ماشین‌های بافت 1200شانه در ایران را هیچ کشور دیگری استفاده نمی‌کند و ایرانیان در این زمینه بسیار پیشرفته هستند . حتی بلژیک که از معروف ترین تولیدکنندگان فرش ماشینی به شمار می‌رود ، از دستگاه‌های پیشرفته خود به اندازه ایرانیان استفاده نمی‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *